Spørgsmål & Svar :

 
   

SPØRGSMÅL :

 
 

1. Jeg har fået en skade - og hvad så ... ?

2. Hvilke opgave-typer kan I modtage ... ?

 
     
 
1.1 - Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en skade på min bil - I ?

1.2 - Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en skade på min bil - II ?

1.3 - Kan I hjælpe med at få transporteret min bil til værkstedet ?

1.4 - Hvad nu hvis jeg er medlem af Falck eller Dansk Autohjælp ?

1.5 - Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en skade, som forsikringen dækker ?

1.6 - Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en skade, som forsikringen ikke dækker ?

1.7 - Hvis jeg har fået en skade på min bil, kan jeg så få et uforbindende tilbud hos jer ?

1.8 - Kan jeg også få et uforbindende tilbud, hvis bilen står et andet sted ?

1.9 - Hvis jeg sætter arbejdet i gang, kan vi så lave en aftale med en fast pris ?
 
 


2. Hvilke opgave-typer kan I modtage ... ?
 

 
 
2.1 Hvilke typer af arbejde kan I udføre ?

2.2 Hvilke materialer kan I arbejde med ?

2.3 Hvad bruger I for at sikre præcis udmåling af skadede biler ?

2.4 Hvilke materialer kan I svejse i ?

2.5 Bruger I nye dele, originale dele, eller brugte dele ?

2.6 Kan jeg bruge reservedele som jeg selv har fundet / købt til reparation af min bil ?

2.7 Hvornår skal jeg vælge nye/originale dele eller brugte dele ?

2.8 Kan jeg selv bestemme hvordan min bil skal lakeres ?

2.9 Hvordan véd jeg at det udførte arbejde bliver lavet professionelt ?

2.10 Kan I foretage syn ?

2.11 Kan I klargøre biler til syn ?
 
     
 
 

SVAR :

 


1. Jeg har fået en skade - og hvad så ... ?

 
 

1.1 - Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en skade på min bil - I ?
 
 
SVAR:
Du starter med at ringe/e-mail´e os, og fortæller lidt om skaden. Ud fra dette kan vi vurdere om det er noget, som vi vil kunne tage os af, eller at nogle af samarbejdspartnere bedre vil kunne få løse opgaven.
 
 


1.2 - Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en skade på min bil - II ?
 
 
SVAR:
Såfremt det er en opgave vi mener at kunne løse - hvilket det som oftest vil være - så sørger du for at få transporteret bilen til vores værksted.
 
 


1.3 - Kan I hjælpe med at få transporteret min bil til værkstedet ?
 
 
SVAR:
Ja, vi kan sørge for transport af køretøjet iflg. gældende dagstakst.
 
 


1.4 - Hvad nu hvis jeg er medlem af Falck eller Dansk Autohjælp ?
 
 
SVAR:
Hvis du er medlem af én af ovenstående, kontakter du dem først, oplyser adressen hertil, og beder dem om at transportere bilen ud til værkstedet.
 
 


1.5 - Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en skade, som forsikringen dækker ?
 
   
SVAR:
Såfremt du har fået en skade der dækkes af din forsikring, så skal du blot få bilen transporteret til vores værksted, fortælle os, hvem dit forsikrings-selskab er, og herefter tage kontakt til dit forsikrings-selskab. Herefter foregår resten ganske automatisk.
 
 


1.6 - Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en skade, som forsikringen ikke dækker ?
 
 
SVAR:
Du starter med at ringe/e-mail´e os, og fortæller lidt om skaden. Ud fra dette kan vi vurdere om det er noget, som vi vil kunne tage os af, eller at nogle af samarbejdspartnere bedre vil kunne få løse opgaven. Er det noget vi tager os af, får du bilen transporteret herud, hvorefter vi kan give dig et tilbud på udbedring af skaden.
 
 


1.7 - Hvis jeg har fået en skade på min bil, kan jeg så få et uforbindende tilbud hos jer ?
 
 
SVAR:
Ja, hvis du bringer bilen ud til os, så kan vi give dig et uforbindende tilbud.
 
 


1.8 - Kan jeg også få et uforbindende tilbud, hvis bilen står et andet sted ?
 
 
SVAR:
Ja, vi kommer også gerne ud til dig, for at give et tilbud på din skade. Blot tager vi et gebyr i fht. den tid vi bruger på transporten frem/tilbage som flg. : Vores timetakst pr. påbegyndt ½ time + statens km-takst.
 
 


1.9 - Hvis jeg sætter arbejdet i gang, kan vi så lave en aftale med en fast pris ?
 
 
SVAR:
Ja, vi arbejder både i løbende regning og med en fast pris iflg. tilbud.
 
   
 
 
 

2. Hvilke opgave-typer kan I modtage ... ?
 
 
 
 
 
 
2.1 - Hvilke typer af arbejde kan I udføre ?
 
 
SVAR:
Vi udfører både plade-arbejde, karosseri-arbejde og chassis-arbejde.
 
 


2.2 - Hvilke materialer kan I arbejde med ?
 
 
SVAR:
Vi udfører professionel udskiftning, opretning og reparation af alt i metal- og plastic-dele.
 
 


2.3 - Hvad bruger I for at sikre præcis udmåling og opretning af skadede biler ?
 
 
Hydraulisk Dataliner opretter-bænk anvendes for præcisions-udmåling af chassis og karosseri.
 
   


2.4 - Hvilke materialer kan I svejse i ?
 
 
SVAR:
Elektrosvejsning udføres I jern og aluminium.
 
 


2.5 - Bruger I nye dele, originale dele, eller brugte dele ?
 
 
SVAR:
Original-dele, dele fra second-source supplier eller brugte auto-dele anvendes iflg. aftale. med kunden.
 
 


2.6 - Kan jeg bruge reservedele som jeg selv har fundet / købt til reparation af min bil ?
 
 
SVAR:
Ja, efter aftale anvender vi også reservedele som kunden selv ønsker at bruge til reparation af bilen.
 
 


2.7 - Hvornår skal jeg vælge nye/originale dele eller brugte dele ?
 
 
SVAR:
Jo, nyere en bil er, jo mere værdi vil det have at bruge nye/originale dele. Typisk gælder for biler der er mindre end 4-5 år gamle at det vil være af størst værdi at bruge nye/originale dele.
 
 


2.8 - Kan jeg selv bestemme hvordan min bil skal lakeres ?
 
   
SVAR:
Ja, lakering foretages med original-lak eller standard-lak iflg. aftale i forbindelse med modtagne opgaver.
 
 


2.9 - Hvordan véd jeg at det udførte arbejde bliver lavet professionelt ?
 
 
SVAR:
Forsikrings-skader udføres og godkendes i samarbejde med taksator fra det involverede forsikrings-selskab. Derudover er vores mangeårige erfaring din garanti for at der bliver lavet et stykke seriøst og professionelt arejde.
 
 


2.10 - Kan I foretage syn ?
 
 
SVAR:
Ja, vi kan iflg. aftale i fbm. modtagne opgaver også stå for at sende klargjorte biler til syn hos vores samarbejdspartnere.
Transport til/fra syn afregnes i fht. gældende dagstakst.
 
 


2.11 - Kan I klargøre biler til syn ?
 
 
SVAR:
Ja, forberedelse til syn kan vi udføre i fbm. modtagne opgaver iflg. aftale.
- Drejer det sig om forberedelse til syn vedr. motor/ mekanik/ elektro henviser vi gerne til nogle af vores dygtige samarbejds-partnere.
 
 
 
 
 

Læs mere - ´Om BMSBiler´ - HER ….

 
         
   
Velkommen    Vi Tilbyder    Sådan Arbejder Vi     Spørgsmål & Svar     Om BMSBiler     Kontakt Os     Salgs-liste
Auto-opretning, Århus    Auto-reparation, Århus   Forsikrings-skader, Århus   Køb & Salg af Biler, Århus

Kørselsvejledning, Køb & Salg af Biler, Århus. Auto-opretning, Århus. Auto-reparation, Århus.
 Kørselsvejledning, Forsikrings-skader, Århus   Brugte biler - Bilsalg, Århus
   
   

Vers: 0.9, Sidst ajourført: 08. juni 2014
Web-design by :  www.hypersynectics.com